FPS

Closed off from love I didn’t need the pain

Posted in Sick of Love by FITRIA PERMATA SURI on April 21, 2008

Pernah tau ga ada kalimat yang bilang “Manusia ga akan pernah mengulang kesalahan yang sama untuk kedua kalinya”, nah inget ga sie apa peribahasanya yg tepat..??

masalahnya bukan karena gw lupa dengan peribahasanya, tapi justru krn gw inget bgt dengan kalimat itu..tapi knp ya gw selalu terus masuk kedalam kesalahan-kesalahan itu.. udah tau salah, masih aja dilakonin. Bandel, nunggu ampe kapok dulu? gw sebenarnya udah kapok, gw udah bosen. gw udah ditahap paling ga bisa ditoleran lagi deh. Mungkin itu dia knp Sobat gw udah nyerah klo dimintain advice tg relationship ke gw. Apapun yg dibilang cuma masuk kuping kiri keluar kuping kanan.

Pengen banget kembali ke kehidupan yang normal apa adanya, ga kayak yg sekarang ini..

Boys will be boys.. and this is the story for some bastards in my lifE..

“Well when you go

Don’t ever think I’ll make you try to stay

And maybe when you get back

I’ll be off to find another way

When after all this time that you still owe

You’re still the good-for-nothing I don’t know

So take your gloves and get out

Better get out

While you can

When you go

Would you even turn to say

“I don’t love you like I did yesterday”?

Sometimes I cry so hard from pleading

So sick and tired of all the needless beating

But baby when they knock you down and out

It’s where you oughta stay

(MCR-I don’t Love yOU)

Tagged with:

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. yuna said, on April 22, 2008 at 5:37 am

    hm.., baru baca kalimat awal tulisan berwarna merah aku mikir, “kayaknya aku pernah tau deh nih kata2…, lagu deh kayaknya..” eh ternyata bener di bawahnya ada footnotenya.., huahahaha…kebanyakan berkutat sama skripsi situ bu yah..

    Bu.., satu hal yang harus kamu percaya, ketika kamu sedih jangan terlalu sedih, ketika gembira jangan terlalu gembira.. Knp? karena tanpa kita sadari semuanya itu akan sangat cepat berlalu.. Mpe akhirnya kadang2 kita ketawa sendiri waktu inget “kenapa ya waktu putus sama si A kok aku nangis2 darah., g penting banget!!”

    semua akan BAIK-BAIK saja..

  2. jo said, on May 5, 2008 at 3:31 am

    the full version.. enjoy it..!!

    Well when you go
    Don’t ever think I’ll make you try to stay
    And maybe when you get back
    I’ll be off to find another way

    When after all this time that you still owe
    You’re still, the good-for-nothing I don’t know
    So take your gloves and get out
    Better get out
    While you can

    When you go
    Would you even turn to say
    “I don’t love you
    Like I did
    Yesterday”

    Sometimes I cry so hard from pleading
    So sick and tired of all the needless beating
    But baby when they knock you
    Down and out
    It’s where you oughta stay

    And after all the blood that you still owe
    Another dollar’s just another blow

    So fix your eyes and get up
    Better get up
    While you can
    Whoa, whooa

    When you go
    Would you even turn to say
    “I don’t love you
    Like I did
    Yesterday”

    Well come on, come on

    When you go
    Would you have the guts to say
    “I don’t love you
    Like I loved you
    Yesterday”

    I don’t love you
    Like I loved you
    Yesterday

    I don’t love you
    Like I loved you
    Yesterday

  3. theSunan said, on May 8, 2008 at 12:40 pm

    peribahasa nya ..
    “only donkey who slip into same hole”
    CMIIW..😀


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: